Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzewitam dokładnie ten egzemplaż opisywany w artykule, stoi w tej chwili u mnie w warsztacie. Autorzy tekstu nie błysnęli rzetelnością i pominęli kilka szczegółów. Mianowicie skrzynia biegów w tym motocyklu była wcześniej wymieniona lub naprawiana. Nie jestem pewien ale mam podstawy sądzić, że panowie którzy testowali Beemkę, doprowadzili jej skrzynię do kolejnego zgonu. Z powodu zbyt niskiego stanu oleju przekładniowego, padła w niej większość łożysk. Poza tym była nieprawidłowo zmontowana co powodowało zła wzębianie się 1-ego biegu. Kolejną usterką nieopisaną, była nienajlepsza praca silnika na wyższych obrotach. Powód - wadliwie działające wtryskiwacze i uszkodzonyTPS (po wymianie TPS-a i wyczyszczeniu wtryskiwaczy silnik radośnie pomrukuje). Wymieniłem jeszcze pierścienie tłokowe. Wspomniane niedomaganie przedniego zawieszenia spowodowane jest zużytym przegubem wahacza (za chwilę będzie wymieniony) Cały test autorów ograniczył się do przejechania niecałego tysiąca kilometrów. W tej chwili licznik pokazuje przebieg 99731km. Poza tymi uwagami Beemka ma się świetnie i sądzę że regularnie serwisowana przejedzie kolejne 100 000 (pod warunkiem, że nikt już jej nie będzie testował ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza